Forma 1 hirek : Malj Nagydj - ahogy a gumigyrtk lttk
Malj Nagydj - ahogy a gumigyrtk lttk
2010.04.06. 19:27
A Bridgestone szakemberei bszkn konstatltk a Malj Nagydjat kveten, hogy ismt egy izgalmas versenyt lthattak a nzk, amihez ezttal az es sem kellett, elg volt csupn a kt, radiklisan eltr gumikeverk, s az ebbl add stratgiai lehetsgek trhza.
Jaszukava Hirosi (a Bridgestone Motorsport igazgatja):
"Egy nagyon j versenyt lthattunk ma, s bszke vagyok arra, hogy ez rszben a Bridgestone-nak is ksznhet azltal, hogy eltalltuk a megfelel gumikeverkeket erre a plyra, amint azt a verseny gyztese, Sebastian Vettel is elmondta nyilatkozatban. Mindig rm szmunkra Malajziba ltogatni, mr csak azrt is, mert rengeteg tmogatnk van itt. A Bridgestone Malajzia ezen a versenyhtvgn nnepelte fennllsnak tizedik vforduljt."
Hamasima Hirohide (a Bridgestone motorsport-abroncsok fejlesztsrt felels rszlegnek igazgatja):
"Ez egy rdekes s j verseny volt, melynek sava-borst a gumik krli taktikzs adta. A Bridgestone kemny s a lgy keverke egyarnt jl, m eltr karakterisztikval mkdtt. Akik a lgy abroncsokon rajtoltak el, azoknak hamarabb ki kellett llniuk kereket cserlni, mint kemny keverkkel indul trsaiknak, mivel a lgy gumik rvidebb letek voltak. A kemny gumik lehetv tettk a piltk szmra, hogy tovbb nyomjk, amit jl mutat, hogy Mark Webber az 53. krben futotta meg a verseny leggyorsabb krt ezeken a gumikon. A lgy keverk ezzel szemben egy finomabb vezetsi stlust kvetelt meg a versenyzktl, hogy megrizze teljestmnyt. gy aztn a kt keverknk szmos klnbz stratgit tett lehetv, s j volt ltni, hogy folyamatosan voltak csatk a plyn az egsz verseny sorn. Sokan jsoltak est erre a nagydjra, de ma nem volt szksgnk extrm krlmnyekre ahhoz, hogy izgalmas versenyt lssunk."