Formula 1
..i..

Ha krdsed van, a tom82a@freemail.hu MSN(!) cmen elrsz.

 
Nvnapok
 
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
A ht kpe
Alonso, Chandhok s Senna
 
Szmll
Induls: 2006-04-07
 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Lopsgtl
 
Forma 1 hirek
Forma 1 hirek : A versenyzk vasrnapi nyilatkozatai

A versenyzk vasrnapi nyilatkozatai

F-1KINGS  2006.04.25. 14:14

Hogyan vlekednek a versenyzk a sajt s csapatuk teljestmnyrl? Elgedettek vagy csaldottak? Az albbiakban ezt tudhatjuk meg. Versenyzi nyilatkozatok - kommentr nlkl.

Ferrari Michael Schumacher: (1) "Nagyon boldog vagyok! Az eredmny megmutatja, hogy meglett a munknak a gymlcse, amit a csapat s a partnereink vgeztek. A kulcsmomentum a msodik boxkillsig vratott magra, Ahogy azt tavaly is lttuk, majdnem lehetetlen elzni ezen a plyn, hacsak az ell halad nem hibzik. Az vek sorn felhalmozott tapasztalatommal tudtam, hogy Alonst magam mgtt akarom tartani, de a sajt tempmban, nem agyonhajtva az autt, s ezt is tettem. Ebben a szakaszban szemcssedett egy kicsit a gumi, ami mr a szabadedzsen is elfordult, s most r kell jnnnk, hogy ezt mi okozta. Remlem, hogy a kvetkez versenyeken is hasonl teljestmnyt nyjtunk. gy gondolom, hogy ezutn nagyon versenykpesek lesznk." Felipe Massa: (4) "Nagyon nehz verseny volt, ami vgl a Ferrari szmra kedvezen alakult. Michael gyztt, n pedig negyedik lettem, ami nagyon j eredmny. Szerettem volna dobogra llni, de gy is elgedett vagyok, mivel fontos volt, hogy pontokat szerezzek. A msodik etapban voltak gondjaim, de az utols szakaszban megint olyan gyors tempt diktlhattam, mint amilyet akartam." Renault Ferndando Alonso: (2) "A msodik hely s az rte jr nyolc pont tkletes eredmny szmomra ma dlutn. Gyantottuk, hogy tbb a tbbieknl tbb zemanyaggal vettnk rszt az idmrn, s a versenyen bebizonyosodott, hogy helyesen dntttnk, amikor ezt a stratgit vlasztottuk. Egy normlis plyn nyertnk volna, de ez Imola, ahol majdnem lehetetlen elzni. Lttam, hogy sokkal gyorsabb vagyok Michael (Schumachernl) a msodik etapban, prbltam nyomst gyakorolni r, remlve, hogy hibzik. Nem terveztk, hogy akkor hajtjuk vgre msodik killsunkat, amikor megtettk - hamarabb tankoltunk, hogy megprbljuk megelzni, de ez nem igazn sikerlt. gy a szlrnykban maradtam, az utols t krre maximumra tekertem a motor fordulatszmt, s megprbltam megelzni. A Ferrari azonban a hajrban jra felgyorsult, ezrt nem jrtam sikerrel. A bajnoki tabellra pillantva azonban tkletes a helyzet. A htvge kezdete eltt Fisichella s Rikknen voltak a legkzelebbi rivlisaim, s mindkettejktl sikerlt pontokat elvennem. Ennek rlk, s tudom, hogy a Nrburgringen jra ersebbek lesznk." Giancarlo Fisichella (8) "Ez a verseny arrl szlt, hogy megprbljam kikszrlni az idmrn esett csorbt, s br a nyolcadik hellyel nem lehetek elgedett, vgl sikerlt pontot szereznem. A rajt fantasztikusan sikerlt, de aztn tmegbe kerltem, mivel a tbbiek becsuktk az ajtt, s az els etapban kszkdtem a tapadssal. A boxkillsnl cskkentettk az els szrnyllst, s utna mr megvolt a sebessg az autban. Felgyorsultam, s mivel hosszabb etapokat teljestettem a tbbieknl, elkezdtem ledolgozni a htrnyomat, az utols tankolsnl azonban csak nhny msodpercet nyertem, gy pont (Jenson)Button s (Mark) Webber mg jttem vissza. A verseny ennek ellenre megmutatta, hogy a sebessg megvan az autban, s gy vlem, kt ht mlva Nmetorszgban sokkal ersebb htvgt teljesthetnk." McLaren Juan-Pablo Montoya: (3) "Elgedett vagyok a mai versennyel, valamint azzal, hogy sikerlt dobogs helyen vgeznnk, s begyjtennk nhny rtkes bajnoki pontot. Jl rajtoltam, de az els sikn eltt beszorultam a forgalomba, s fel kellett engednem a gzpedlt, hogy elkerljem az tkzst. Ezt kveten beragadtam a forgalomba, ami miatt idt vesztettem. Azt hiszem, a verseny elrehaladtval egyrtelmv vlt, hogy sok benzinnel vettnk rszt az idmrn, s a futamon kpesek voltunk kihasznlni a stratgink elnyeit. A fik kivl munkt vgeztek a boxkillsok alatt, de mire szabad levegre kerltem, az len llk mr 13 msodperccel elttem jrtak, gy elkstem. Ezutn arra koncentrltunk, hogy psgben behozzuk az autt, s bebiztostsuk a harmadik helyet, valamint az rte jr pontokat. Az elmlt nhny ht sorn mindenki kemnyen dolgozott, s vlemnyem szerint egyrtelm elrelpst rtnk el a csomagunkkal. Mr nagyon vrom a szezon folytatst, remlhetleg hamarosan elkezdnk versenyeket nyerni." Kimi Rikknen (5) "Ma nem voltam teljesen elgedett az autval, nem igazn tudtam igazn odatenni magam. A rajtom nem sikerlt valami jl, tbb pozcit vesztettem, aztn a verseny els felben a forgalom tette tnkre az elrehaladsomat. A msodik killsom utn az aut javult egy kicsit, knnyebb vlt vezetni, gy belehzhattam. Ekkor viszont beragadtam Felipe Massa mg, s amint az ma is megmutatkozott, az elzs szinte lehetetlen feladat itt, Imolban. Pontokkal a zsebnkben tvozhatunk Imolbl, ami fontos, s mr a kvetkez, nmetorszgi versenyre koncentrlok." Williams Mark Webber: (6) "Egsz j az eredmnynk ahhoz kpest, hogy milyen nehezen kezddtt ez a htvge szmunkra. Mindent sszevetve a fik nagyszer munkjnak s a taktiknak ksznheten j versenynk volt. Az egyetlen nehzsget a sok zemanyaggal megtett els krk okoztk, amikor az aut, klnsen a kanyarokban s fkezskor, a kerkvetk miatt nehezen kezelhet volt. Az elrt eredmnyen kvl sokat tanultunk a Bridgestone-okrl is. Most az a feladat, hogy nagyobb sebessget rjnk el." Nico Rosberg: (11) "Ez a htvge elg vltozatos volt szmomra, hiszen az idmr nem sikerlt nagyon rosszul, ma viszont jobb versenyre szmtottam. Nem reztem magam tkletesen az autban, klnsen, amikor hasznlt gumikkal mentem. A legnagyobb gondot egsz dlutn a forgalom jelentette. Hiba kellett volna gyorsabban mennem, mindig volt elttem valaki, aki megakadlyozott a javtsban. Az, hogy pont nlkl fejeztem be a verseny, nem tl j eredmny, de most arra koncentrlok, hogy a lehet legjobb munkt vgezzem a hazai futamon, a Nrnburgringen. Mark ma megmutatta, hogy ersek vagyunk, s pontszerz helyeken vgezhetnk. Honda Jenson Button: (7) "Nem vits, hogy kihasznlatlanul hagytuk a dobogs hely megszerzsnek lehetsgt, hiszen az aut gyors volt, a taktiknk pedig kedveznek tnt. Az els boxkillsnl gond volt a jobb hts kerkkel, msodik alkalommal pedig a nyalka felemelkedett, mieltt a benzintlt cs vgt eltvoltottk volna. Sajnos, ha ilyesmi trtnik, abba mindenki belekeveredik a boxban. A nyalks ember tbb szz alkalommal vgezte mr tkletesen a munkjt, s biztos vagyok benne, hogy nem fog mg egyszer elfordulni. Szerencsre senki sem srlt meg, s tudom, hogy a fik a kvetkez versenyen is mindent megtesznek, amit csak lehet. A mai nap kibrndt volt, de elg gyorsak voltunk, s ktsgtelenl tettnk elrelpst az Ausztrl Nagydj ta. Mr sokszor mondtuk ezt, de tovbbra is koncentrlnunk kell, s kemnyem kell dolgoznunk." Rubens Barrichello: (10) "Lehangol vgkifejlete volt a mai nap egy jl kezdd htvgnek. A rajtom rosszul sikerlt, s az els boxkillsomnl is sok idt vesztettem. Az zemanyagcs nem csatlakozott rendesen, s egy msikat kellett elvenni. Az aut sebessge klnsen a verseny elejn rendben volt, br a msodik szakasz kicsit gyengbben sikerlt. Azrt lettem lassabb, mert blokkoltak a hts kerekek, br a fkek sokkal jobbak lettek, az j hts gumik mg blokkolnak. Az aut egyenslya jobb lett, gy most ersebbek vagyunk, most ,r csak folytatnunk kell a kemny munkt azokon a terleteken, ahol mg vannak problmink. Ha nem lett volna gond ma az zemanyagtltssel, az els hatban vgezhettem volna. A csapat jl dolgozott, jl haladunk a gumimelegtsi gondjaink megoldsval, gy optimistn tekintnk a kt ht mlva kvetkez nrnburgringi versenyre." Toyota Ralf Schumacher: (9) "Kr, hogy lecssztunk a pontszerz helyekrl, de ez a dlutn nem alakult a legjobban szmunkra. Aggresszv taktiknk volt, de a krlmnyek ellennk jtszottak. A forgalommal is balszerencsnk volt, s a Safety Car sem a mi malmunkra hajtotta a vizet, mint ahogy a verseny kezdeti szakaszban a tapads is gondokat okozott. Ksbb javult a sebessg, amikor kzelebb kerltem Fisichellhoz s Buttonhoz, de kell, hogy legyen valami problma. Nem hiszem, hogy a gumikkal van baj, mert ms Bridgestone-os csapatok j munkt vgeztek, gy elszr is azonostanunk kell, hogy mi is a gond. A jv hten tesztelnk nhny j elemet, s azt hiszem, hogy tudunk fejldni az Eurpa Nagydjra." Jarno Trulli: (-) "gy tnik, balszerencsk sorozata sjt mostanban, s a mai nap sem volt ez all kivtel. Mg nem tudjuk pontosan, hogy mi volt a baj, de a kormnyoszloppal trtnt valami, ami miatt fel kellett adnom a versenyt. Kr, mert egsz htvgn j munkt vgeztnk, s biztos voltam benne, hogy a mai napunk jobban alakul. A rajtom nagyon jl sikerlt, megelztem Rikknent is, ahogy haladtam elre. Sajnos az elttem lv aut miatt lasstanom kellett az els kanyarban. Idegest, hogy valami balul sl el, brmit is csinlok. De tovbbra is kzdeni fogok, mert tudom hogy j a csapat, s a j a csomag is. Egyszer eljn az id, amikor minden gy mkdik majd, ahogy kell, s azutn sok sikerben lesz rszem." BMW Jacques Villeneuve: (12) "Nem volt nagyon izgalmas szmomra a dlutn, mert az els boxkillsnl problmim voltak. Nem voltunk olyan versenykpesek, mint amire szmtottunk. De az aut egyenslya j volt, s tehettk volna nhny igazn gyors krt. A rajt rosszul alakult, de az els kanyarban minden renden volt. A kvetkez futamon j motorunk lesz, ami sokat segthet majd, ez pedig fontos, mivel Nmetorszgban fogunk versenyezni." Nick Heidfeld: (13) "Kibrndt verseny volt ez szmunkra, klnsen, mivel nagyobb versenysebessgre szmtottam. De sajnos nem ez volt a helyzet. A rajtom rendben volt, de nem tudtam pozcikat szerezni. Az egyik legfbb problmm a tapads hinybl addott, de a msodik boxkillsnl megvltoztattuk az els szrny belltsait s a kerknyomst, aminek ksznheten az utols szakasz mr egy kicsit jobban sikerlt." Toro Rosso Antonio Liuzzi: (14) "Olyan kzepes volt ez a verseny szmomra. Az idmrn nyjtott teljestmnynk utn a rajtrcs hts rszbl kellett indulnunk, ahonnan nehz volt elrbb jutni. A versenysebessgnk elg j volt, mgsem tudtunk lehagyni senkit, mivel ezen a plyn nehz elzni. A harmadik krtl kezdve problmim voltak a fkekkel, ezrt nem tudtam olyan tempt diktlni, mint akartam. Az aut msklnben jl kezelhet volt, gy az a vlemnyem, hogy ha a fkek rendben lettek volna, sokkal jobb eredmnyt rhettem volna el." Scott Speed: (15) "Taln megelzhettem volna Heidfeldet, ha nem tartanak fel a boxkillsokkor. Szerencstlen voltam, elengedtem Michaelt egy pr kanyarral a boxkillsa eltt, amikor krlbell t msodpercet vesztettem, a kerkcserm utn pedig nagy forgalomba kerltem. Az aut sebessge j volt, gyorsabbak voltunk Heidfeldnl, s a "nagy" Red Bull csapatunkkal is tudtuk tartani a tempt. Ha mr a balszerencsnl tartunk, az ivvzadagolsom sem mkdtt." Midland Tiago Monteiro: (16) "jra sikerlt clba rnem, ami nagyon fontos, ugyanis minden egyes befejezett verseny rtkes adatokkal szolgl a tovbbi munkhoz. A rajtunk sikernek fggvnyben kt stratgia kzl vlaszthattunk. Tulajdonkpp ez volt a legjobb idei rajtom, mivel sikerlt (Takuma) Sato eltt maradnom, s onnantl kezdve csak azrt kellett igyekeznem, hogy tartsam a lpst a Toro Rossval. Erre nem voltam kpes, de egy ilyen szituciban a verseny vgig hajtanod kell, mert sosem tudhatod, mi trtnik eltted. Ezrt vgig nyomtam a gzt, hogy kitapasztaljam az aut hatrait, s javtsam a koncentrcimat versenytvon. Valjban nem olyan szrny a helyzet, mivel rengeteget tanultunk. Szemly szerint minden egyes alkalommal, amikor voln mg lk, j felfedezseket teszek az autval kapcsolatban. Sajnos olyan helyzetben vagyunk, hogy mindenki megelz minket, de megvizsgljuk ennek okait, hogy rjjjnk, miben rejlik rivlisaink elnye. Termszetesen nem ez lmaink netovbbja, jobban szeretnnk harcolni msikkal, de gy gondolom, folyamatosan javul a sebessgnk. Mr nagyon kicsi hinyzik ahhoz, hogy rvbe rjnk." Christijan Albers (-) "Borzasztan rt vget szmomra a htvge. Nagyon sajnlom, mivel fantasztikusan sikerlt a rajtom. Pnteken tnyleg gyorsak voltunk, tartottuk a lpst a tbbiekkel. Szombat reggel is gyorsak voltunk, de aztn kezdett vette balszerencse-sorozatunk: szoftveres problmnk tmadt a motorral, ami visszavetett minket az idmrn. Ez igen rosszul rintett, mivel gy reztem, eslyem van bekerlni a kvalifikci msodik etapjba, mg akkor is, ha gy is sok benzinnel kezdhettem a nagydjat. Aztn a futam sorn gy reztem, egy trhet rajt veszett krba egy elkerlhet versenybaleset miatt. Minden tiszteletem a Super Aguri-piltk, de a rajtoknl tl agresszven prblnak elnk kerlni, hogy aztn feltarthassanak a verseny sorn, ahogy azt korbban tettk. Tl sok kockzatot vllalnak, s a lttuk, ez milyen veszlyes lehet. Nem rtem ezt a taktikt, mivel tadtam volna a pozcimat (Yuji) Idnek, ha olyan helyzetben lett volna, hogy meg tud elzni. Sok zemanyag volt az autmban, egy bizonyos stratgihoz tartottam magam, ezrt nem llt szndkomban brkit is feltartani. Ehelyett azonban egyszeren htulrl lelktt a plyrl. Nagy kr ezrt, mert az aut slyosan megrongldott. A csapat nagyon kemnyen dolgozott a htvgn, hogy j autt tegyen alm, s jobb eredmnyt rdemeltek volna ennl." Red Bull David Coulthard: (-) "Trtt volt a fltengelyem. Taln a boxkills utn trtnt valami, mert amikor mentem vissza a plyra, gond volt a motorral. Kr, mert br a tli tesztek alatt trtnt ilyesmi, versenyen mg soha nem fordult el." Christian Klien: (-) "Az egsz htvge nem alakult jl szmomra, az els szabadedzs ta mindig akadt valami problma. Az idmr edzsen a sebessgkorltoz gombbal voltak gondok, a versenyen pedig a hidraulika hibsodott meg. Nem ment jl a verseny: Scott Speed mgl rajtoltam, s nagyon nehz volt elmenni mellette, ami miatt sok idt vesztettem. Amikor szabad lett elttem a plya, az aut egsz j volt addig, amg meg nem llt." Super Aguri Takuma Sato: (-) "Elkesert, hogy nem tudtam befejezni a versenyt, mivel eltte nem voltak megbzhatsgi problmink a htvgn. Trheten rajtoltam, javtottam egy pozcit, az aut azonban lelassult, ezrt nem tudtam folytatni a fejldst. A fik az egsz htvgn nagyszer munkt vgeztek, nagy elrelpst rtnk el, gyhogy nincs ms htra, folytatni kell a kemny munkt, hogy mg tovbb javtsunk a teljestmnynkn." Yuji Ide (-) "Nem hinnm, hogy tlsgosan agresszv voltam a rajtnl, de a msodik sikn kijratnl (Christijan) Albers pont az idelis ven volt, s nem tudtam elkerlni, hogy sszetkzzek az autjval. A baleset utn az autm instabil volt a kanyarokban, s megsrlt a bal els felfggesztsem is. Ksbb a hts felfggesztssel is gondjaim tmadtak, gy fel kellett adnom a versenyt. A kridim nmileg jobbak voltak a htvge folyamn, szeretnm fenntartani a ritmust a kvetkez futamra is."

 
Kvetkez verseny: Kna, prilis 16-18.
 
Szavazs
Ki (volt) minden idk legjobb forma 1-es piltja?

LEWIS HAMILTON
Fernando Alonso
Mika Hakkinen
Ayrton Senna
Alain Prost
Kimi Raikkonen
Nigel Mansell
Emerson Fittipaldi
Nelson Piquet
Niki Lauda
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Egyni pontverseny
Pos Driver Nationality Points
1 Felipe Massa Brazilian 39
2 Fernando Alonso Spanish 37
3 Sebastian Vettel German 37
4 Jenson Button British 35
5 Nico Rosberg German 35
6 Lewis Hamilton British 31
7 Robert Kubica Polish 30
8 Mark Webber Australian 24
9 Adrian Sutil German 10
10 Michael Schumacher German 9
11 Vitantonio Liuzzi Italian 8
12 Rubens Barrichello Brazilian 5
13 Jaime Alguersuari Spanish 2
14 Nico Hulkenberg German 1
15 Sebastien Buemi Swiss 0
16 Pedro de la Rosa Spanish 0
17 Heikki Kovalainen Finnish 0
18 Karun Chandhok Indian 0
19 Lucas di Grassi Brazilian 0
20 Bruno Senna Brazilian 0
21 Jarno Trulli Italian 0
22 Timo Glock German 0
23 Vitaly Petrov Russian 0
24 Kamui Kobayashi Japanese 0
 
Konstruktri pontverseny
Pos Team Points
1 Ferrari 76
2 McLaren-Mercedes 66
3 RBR-Renault 61
4 Mercedes GP 44
5 Renault 30
6 Force India-Mercedes 18
7 Williams-Cosworth 6
8 STR-Ferrari 2
9 BMW Sauber-Ferrari 0
10 Lotus-Cosworth 0
11 HRT-Cosworth 0
12 Virgin-Cosworth 0
 

Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU