Webber els etapja sokkal hosszabb lett volna, mint Fernando Alons vagy Kimi Rikknen, s a versenystratginak ksznheten Sam Michael technikai igazgat szerint az ausztrl mindenkpp dobogra llhatott volna hazai futamn. A vlt meghibsodsa miatt azonban ki kellett llnia a vernenybl.
"A tl folyamn tizenht ezer kilomtert teszteltnk, de ilyen gond mg sohasem merlt fel. Mg nem tudjuk, pontosan mi idzte el a problmt, de a vallelungai s a barcelonai tesztek alatt mg az imolai verseny eltt r fogunk tallni a megoldsra" - mondta Michael.
"Nagy kr, hogy gy trtnt, mivel addig remekl dolgoztunk. Azt hiszem, nem ktsges, hogy (Webber) Kimivel kzdhetett volna a msodik helyrt. Fernando Alonso nagy falat lett volna, de Marknak mg akkor is sok zemanyaga volt, amikor ki kellett szllnia a versenybl" - tette hozz a technikai igazgat.
Michael jelnek tartja, hogy Webber sok zemanyaggal is megszerezte a rajtrcs hetedik helyt. Eredetileg a hosszabb els szakasz utn kt killssal szmoltak, amit egy killsra is tudtak volna mdostani, ha arra lett volna szksg.
A Williams a gumik tern is j dntst hozott, mert a Bridgestone j fejlesztst jl tudtk hasznostani, de autik a bahreini hatodik s hetedik hely utn sem Sepangban, sem az Albert Parkban nem rtek clba.
"Nagyon gyors az autnk, de clba is kell rnnk. A Melbourne-i s az imolai verseny kztt ppen ezrt a megbzhatsgon fogunk dolgozni" - tette hozz Michael.
A csapat nem hibztatja az jonc Nico Rosberget kiessrt, aki rajtbaleset szenvedett Felipe Massval. A nmetnek eddig egyik rajtja sem sikerlt, de most nhibjn kvl rte szerencstlensg. Mivel Felipe Massa Ferrarijval htulrl beleszaladt.
"Nem az hibja. Az idmr edzsen ell kell vgeznie, hogy rajtnl ne kerljn be a mezny srjbe" - hangzott a csapat sszegzse.
Ennek a kvetelmnynek Rosberg vrhatan meg tud felelni, hiszen a sepangi idmrn harmadik lett. |